Verzending en bezorging


Met welke pakketdienst of transporteur wordt mijn bestelling bezorgd?
Pakketten versturen wij met DHL of met Transmission. Grote of zware bestellingen worden in veel gevallen aangeboden op een pallet. Palletzendingen worden bezorgd door Transmission.

Hoe kan ik zien wanneer mijn bestelling bij mij wordt thuisbezorgd?
Zodra wij uw bestelling hebben verstuurd krijgt u automatisch van onze bezorgpartner een e-mail met track en trace*. Hierop kunt u precies volgen wanneer uw bestelling bij u wordt thuisbezorgd. *In sommige gevallen komen deze e-mails automatisch in uw ongewenste post.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Nadat uw bestelling bij ons is binnengekomen zullen wij deze zo snel mogelijk bij u thuis laten bezorgen met één van onze samenwerkende transport- of pakketdiensten. De levering vindt plaats tot aan de eerste drempel van uw woning of tot in de centrale hal van bijvoorbeeld het appartementencomplex waarin u woonachtig bent.  

Ik ben niet thuis wanneer mijn bestelling wordt geleverd. Kan ik een nieuwe bezorgafspraak maken?
U kunt met de desbetreffende bezorgdienst een nieuwe bezorgafspraak maken. In de meeste gevallen kan dit eenvoudig aan de hand van de e-mail waarin u de track en trace hebt ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten bij Gym Supplies?
Bij Gym Supplies zijn er verschillende tarieven voor verzending. Het tarief die van toepassing is op uw bestelling wordt weergeven in het besteloverzicht in de winkelwagen.

€ 3,95 - Brievenbus pakketjes                                                 
€ 9,95 - Pakket (tot 30 kg)          
€ 49,95 - Normale pallet of pakket > 30 kg         
€ 99,95 - Extra lange bundels of pallets (squatrekken)        

Vanaf welk bestelbedrag is er gratis verzendkosten van toepassing?
Gratis verzending geldt bij bestelling met een aankoopbedrag vanaf € 250,-.

Ik heb mijn bestelling niet thuis ontvangen, wat nu?
Controleer allereerst in uw bestelbevestiging of uw het juiste afleveradres hebt ingevuld.

Bekijk via Transmission of DHL de track & trace link in uw bestelbevestiging de status van uw bezorging.

  • Staat er dat uw bestelling is bezorgd? Kijk in uw brievenbus of u een kaart hebt ontvangen van de bezorger. Mogelijk is uw bestelling afgegeven bij buren of bezorgd op een door u aangegeven plaats rond uw huis.
  • Staat er dat uw zending nog onderweg is? Heb dan nog even geduld. In de track en trace kunt u zien wanneer uw bestelling wordt bezorgd.

Mijn bestelling of pakket is beschadigd of incompleet bezorgd, wat kan ik doen?
Wanneer u bij ontvangst of het openmaken ziet dat uw niet compleet of beschadigd is neem dan contact op met onze klantenservice. Wij vragen u eventueel om foto’s van het pakket en de schade.

Kan ik een bestelling bij jullie plaatsen en laten bezorgen wanneer ik woonachtig ben in het buitenland?
In onze webshop is het alleen mogelijk een bestelling te plaatsen met een bezorgadres in Nederland.

© 2022 - 2024 GymSupplies | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel